§ 1 Postanowienia wstępne
Sklep Socialifyy, dostępny pod adresem internetowym https://www.socialifyy.pl, prowadzony jest przez Patryka Sprusa z numerem telefonu 780124724. Poniższy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających ze Sklepu i określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego oraz zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientem na odległość za pośrednictwem Sklepu.
§ 2 Definicje
Konsument – konsument w rozumieniu dyrektywy w sprawie praw konsumentów.
Klient – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Socialifyy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://www.socialifyy.pl.
Lajki – instagram – polubienia, Tik Tok – polubienia, YouTube – polubienia oferowane w Sklepie.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.
Konto – konto klienta w Sklepie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie.
Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta Produkty do zakupu, a także istnieje możliwość ustalenia i modyfikacji danych Zamówienia, w szczególności ilości produktów.
Formularz rejestracji – formularz dostępny w Sklepie, umożliwiający utworzenie Konta.
Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
§ 3 Kontakt ze Sprzedawcą
Klient może skontaktować się ze sprzedawcą z wykorzystaniem adresu e-mail: socialifyy@gmail.com lub za pomocą live chatu
§ 4 Zwroty i reklamacje
Zwrot pieniędzy po prawidłowym wykonaniu usługi nie jest możliwy.
Reklamacja zakupionych usług zostanie rozpatrzona w ciągu 4 dni roboczych od otrzymania wiadomości na adres e-mail: socialifyy@gmail.com zawierającej opis problemu z którego wynika reklamacja.
W przypadku uznania reklamacji za zasadną Sprzedawca może uwzględniając uwagi Klienta może dokonać poprawek skutkujących prawidłowym wykonaniem usługi bądź może dokonać zwrotu całości lub części zapłaconej kwoty w zależności od rodzaju nieprawidłowości oraz żądań Klienta.
Zwrot pieniędzy dokonywany jest z wykorzystaniem systemów szybkiej płatności. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
§ 5 Wymogi techniczne
Dla prawidłowego funkcjonowania Sklepu potrzebne jest:
1. urządzenie z dostępem do Internetu;
2. przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies;
3. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).
§ 6 Informacje ogólne
Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
Przeglądanie asortymentu Sklepu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych oraz adres e-mail umożliwiających realizację Zamówienia.
Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt, o której Klient jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży powiększoną o koszty prowizji operatora płatności.
Umowa Sprzedaży staje się dla obu stron wiążąca w momencie dokonania płatności przez Kupującego.
§ 7 Płatności
Za złożone zamówienie można zapłacić za pośrednictwem:
- płatność przelewem na konto Sprzedawcy,
- płatności elektroniczne,
- płatności PayPal
- płatność Paysafecard
Za zamówienie należy zapłacić w terminie 2 Dni Roboczych od złożenia zamówienia.
Sprzedawca informuje, że w przypadku niektórych metod płatności, ze względu na ich specyfikę, opłacenie zamówienia tą metodą jest możliwe wyłącznie bezpośrednio po złożeniu zamówienia.
§ 8 Złożenie oraz realizacja Zamówienia
Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
Zamówienie realizowane jest automatycznie po uzyskaniu płatności przez Sprzedawcę (w przypadku płatności kartą – automatycznie po uzyskaniu pozytywnej autoryzacji płatności).
Sprzedawca realizuje zamówienie w ciągu 12 godzin od uzyskaniu płatności bądź pozytywnej autoryzacji płatności. Sprzedawca zastrzega jednak, że możliwe są opóźnienia w realizacji Zamówienia.
Usługi zakupione w Sklepie realizowane są na adresy kont oraz zdjęć wskazane przez Kupującego podczas składania Zamówienia.
§ 9 Zastrzeżenia
Przedmiotem umów zawieranych na podstawie Regulaminu jest odpłatne dostarczenie zakupionych usług na adres kont oraz zdjęć wskazanych przez Kupującego. Oznacza to w szczególności, że Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za usługi po zrealizowaniu Zamówienia.
§ 10 Prawo do odstąpienia od umowy
Momentem wykonania usługi jest opłacenie zamówienia, w związku z którym automat dokonuje zlecenia dodania Lajków pod linkiem wskazanym przez kupującego.
Na podstawie art. 38 ust. 1 Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r., Klientowi nie przysługuje prawo do odstąpienia od umowy po opłaceniu zamówienia. Wszelkie wnioski dotyczącego ewentualnego odstąpienia od umowy rozpatrywane są indywidualnie w związku ze złożoną prośbą o odstąpienie od umowy. Decyzja o przyznaniu prawa do odstąpienia od umowy podejmowana jest po analizie kosztów poniesionych przez Sprzedawcę do momentu złożenia wniosku oraz późniejszych kosztów, których Sprzedawca nie może uniknąć w związku z Zamówieniem w stosunku do którego złożony został wniosek.
§ 11 Reklamacje
W przypadku wystąpienia wady Kodu kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego Kodu na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi.
Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
- przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy,
- żądać wymiany Kodu na wolny od wad,
- żądać usunięcia wady.
Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w § 3 Regulaminu.
Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w § 3 Regulaminu.
Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni od dostarczenia reklamacji.
§ 12 Dane osobowe
Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
Dane osobowe Kupującego przetwarzane są głównie na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych (RODO).
Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 13 Dane osobowe
Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
Korzystanie ze stron Sklepu jest jednoznaczne z akceptacją wyżej wymienionych postanowień.